Administracja

Samodzielna Sekcja Ekonomiczno-Finansowa

Kontakt

Przyjęcia interesantów:
poniedziałek – czwartek w godzinach 9:00 – 14:00
piątek – sekcja nieczynna dla interesantów
e-mail: wh.dziekanat.fin@uw.edu.pl

Ogłoszenia

Pracownicy

Kierownik sekcji

Emilia Mroczkowska

  • +48 22 55 24 562

  • emilia.mroczkowska@uw.edu.pl

  • obsługa umów cywilno-prawnych,
  • wystawianie faktur- obsługa finansowa inwestycji prowadzonych na Wydziale Historycznym,
  • obsługa finansowa w zakresie dotacji na poszczególne rodzaje działalności i projekty.

mgr Krystyna Dudzińska

  • +48 22 55 21 654

  • k.dudzinska@uw.edu.pl

  • koordynator ds. projektów badawczych na Wydziale Historycznym

Sylwia Ejsmont

 

  • +48 22 55 24 533

  • s.ejsmont@uw.edu.pl

  • obsługa finansowa grantów krajowych i międzynarodowych programów badawczych
  • obsługa księgowa w systemie SAP

Bożena Gałązka

  • +48 22 55 24 534

  • b.galazka@uw.edu.pl

  • wystawianie faktur za czesne
  • obsługa księgowa w systemie SAP

Magdalena Kijewska

  • +48 22 55 24 535

  • mk.kijewska@uw.edu.pl

  • obsługa kasy Wydziału
  • obsługa finansowa faktur gotówkowych
  • obsługa księgowa w systemie SAP

Dagmara Kulbicka

  • +48 22 55 24 532

  • d.kulbicka@uw.edu.pl

  • obsługa finansowa faktur przelewowych
  • rozliczanie delegacji krajowych (pociąg, autobus, samolot)
  • obsługa księgowa w systemie SAP

Marta Rojkowska

  • +48 22 55 20 247

  • m.rojkowska2@uw.edu.pl

  • obsługa finansowa faktur przelewowych płatnych z BST
  • rozliczanie delegacji krajowych (pociąg, autobus, samolot) płatnych z BST
  • obsługa księgowa w systemie SAP

Marzenna Szewczyk

  • +48 22 55 24 548

  • marzenna.szewczyk@uw.edu.pl

  • obsługa finansowa grantów krajowych i międzynarodowych programów badawczych
  • obsługa księgowa w systemie SAP

Kompetencje sekcji

Samodzielna Sekcja Ekonomiczno-Finansowa zajmuje się obsługą finansowo-księgową działalności Wydziału, włączając w to projekty badawcze afiliowane przy Wydziale.

Uprzejmie prosimy o dostarczanie do Sekcji kompletnych, odpowiednio wypełnionych dokumentów bezpośrednio po ich otrzymaniu.

W szczególności dotyczy to:

  • druków delegacji
  • wniosków wyjazdowych
  • faktur
  • umów cywilno-prawnych

 

Wszystkie druki dostępne są w zakładce „Najczęściej zadawane pytania”

Dokumenty powinny zawierać informację na temat źródła finansowania i być opatrzone podpisem osoby dysponującej danymi środkami. Wszelkie zaplanowane wydatki muszą nie tylko mieć pokrycie we wskazanym źródle finansowania, ale także być zgodne z obowiązującymi przepisami.

Pracownik/doktorant składa do podpisu Dziekanowi Wydziału druk delegacji lub wniosku wyjazdowego przed wyjazdem.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Pełnomocnikiem Kwestora lub Prodziekanem ds. Finansów i Badań Naukowych

Zakupy i usługi

Zakupy i usługi

Podstawowym dokumentem do rozliczenia zakupów jest prawidłowo wystawiona i opisana faktura VAT, dostarczona bez zbędnej zwłoki do Samodzielnej Sekcji Ekonomiczno-Finansowej WH UW

Faktura, z 30-dniowym terminem płatności, powinna zostać wystawiona na:

Uniwersytet Warszawski
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
NIP:  525-001-12-66

Prawidłowo opisana faktura powinna zawierać:

  • pieczęć opatrzoną podpisami osoby/osób finansowo i materialnie odpowiedzialnych za dany zakup oraz datą wykonania usługi lub otrzymania towaru (informacja ta jest niezbędna do prawidłowego i terminowego naliczenia oraz odprowadzenia należnego podatku VAT)
  • informację na temat rodzaju wydatku, źródła finansowania i związku wydatku ze źródłem finansowania (w przypadku projektów – z konkretnym zadaniem badawczym)

 

Akceptowane formy płatności i sposób ich rozliczania:

  • faktura
  • faktura pro-forma
  • refundacja poniesionych wydatków

Zakup sprzętu/aparatury

Razem z fakturą za zakup aparatury należy dostarczyć wypełnione i podpisane formularze:

  • PO – protokół odbioru
  • OT – druk odbioru technicznego

W celu nadania numeru inwentarzowego prosimy kontaktować się z Samodzielną Sekcją ds. Ogólnych.

Przy zakupie wyposażenia należy sporządzić tylko protokół odbioru.

UWAGA! Dokumenty zagraniczne płacone w walucie obcej

 

Przypominamy, że wszelkie tłumaczenia, weryfikacje tekstu, druk itp działania, które w ramach projektu będą dla Państwa wykonywane przez firmy zewnętrzne, wymagają zawarcia umowy pomiędzy UW a FirmąUmowa ta musi trafić do Biura Prawnego w celu weryfikacji warunków, w związku z tym uprzejmie prosimy o dopilnowanie opracowania i zawarcia takiej umowy odpowiednio wcześniej (tzn. przed dostarczeniem faktury).